11/4/2012

aSslamualiakum,,
ini luahan hati sajep...nak berbicara nak lepaskan kat org xley...kata JAGE HATI...
so aq diam-diam lar tapi lame-lame aq diam makin jadi laen laaa makin jadi-jadi perangai nye...
aslamualaikum kawan...saya niey ade hati  bukan SAMPAH SARAP...bukan BANGKAI dan bukan
BINATANG...agak-agak lar..saye punyew hati shape nak jage sampai bile saye nak dengar kata-kata awk and diam kan diri...tolong jangan pikir diri sendiri....kata-kata awk semalam sudah cukup buad saya paham....
saya BUKAN BODOH ! da bnyq kali laa weyh jd cm niey tapi this time SAYA TAKAN MENGALAH !
saya tana org pijak kepala saya and tana diperBODOHkn..kalaw saya bole pikir hati awk,boleh paham
awk bole terima ape awk ckp bole dengar ckp awk boleh mengalah kerana awk...tapi awk ade berkorban untuk sya..??!! syaa ta ungkit cume saya beritahu sekarang HARGAI LAA JGN SIA-SIA KAN RUGI !
tuhan bg kebahagiaan tuu skejap jea..mana tahu saya da tade lg selepas niey...awk sya mintak 2bulan jea untuk awk jadi yg sempurna DARI YANG BIASA...SAYA NAK KAKAQ YANG SEMPURNA...!!!!
TOLONG LA UNTUK 2BULAN NIEY...dan saya tahu selepas ini ape kesudahnnye...jgn ingat syaa tak tahu isi hati awk...sya boleh bace hati awk laa....you are my sis now ! so jadi la kakaq...selame niey saye rase sya seprti seorang KAKAq..pdhal sya niey ADIK ANGKAT awk...um....tolong laaa...
SEMUA KESALAHAN AWK SAYA DA MAAFKAN TAPI UNTUK LUPE TIDAK MUNGKIN LA..
kerana KESALAHAN DULU YG LEPAS SAYA SENDIRI MASIH TAK DPAT LUPE Lagi....bukan bermaksud sye berdendam tapi sya teringat dan sentiasa menjadi ingatan yg abadi dlm fikiran syaa...
SAYA TAHU SAYA DA TERLAMPAU BNYK SAKIT KAN HATI AWK.....
jauh disudut hati syaa adalh untuk menjauhkan diri saya dari dibelenggu perasaan yg lalu oleh itu saya menjadi kejam melayani awk...saya mintak maaf....kalaw sya terima awk seadanye tapi kenape awk tidak..?
SO NOW BETTER YOU THINKING PROPERLY...

saya tanak kecewa lagi dan saya tanak sedih lg
KERANA saya nak SPM....tolong paham saya...last permintaan... :((


                                                  ~ TOLONG PAHAM KEHENDAK HATI SAYA !!!!!!

Followers