Saya merajuk dengan awak, tapi saya tetap balas text awak walaupun pendek, nampak tak yang saya perlukan awak ? Saya nak bermanja dgn awak.,tapi awk skung makin lama makin berbeza dari dulu..kenapa awk berubah?? awk dah xsayang sy ea??Saya kan selalu ingat dekat awak Tiap-tiap hari. Suara awak, ketawa awak, senyum awak, lawak awak, Semuaa lah. Rindunyaa saya kat awak :)tapi kenapa skung dah x..awk tahu tak sata sedih awk buat saya mcm niey..awk egt saya niey ape...rindu sggt kat awk...saya rindu awk yg dulu...saya harap awk tahu yg saya betul2 rindu kan awk yg dulu...sayang mucuk rindu sayang..:((nape blik dari pratical layan org mcm niey...you so different now! i hated you now ! i miss u so much dear...!!!
***hope dia baca...saya takan cari dia untuk nyatakan semua niey..hanya disini saja..**


Followers