kenapa !

Aku sedih dua kali mcj dia menyakitkan aku...
aku bg peluang tapi dia xgunakan peluang dia ! dia ego ! pentingkan diri !
semalam dia janji dengan aku nak teman aku g PC FAIR dan dia janji nak balik..
aku sanggup cancel kan burn kan kelas mandu aku ! tapi last2 dia kata xjadi balik sebub penat..
baru explorance kod belum suruh latihan ! itu alasan la kaq..!!
Kalau org tu sungguh2 syg dia xde alasan law penat malam tuu xkeluar la...aku tahu kau rancang!
sampai hati kau tipu kan ! sumpah aku sedih giler..kau tanya mak aku la mcm mane dia pujuk aku semalam..
Kau tak pikir kan..perasaan orang !
hari ini satu mcj kau pun xde wish mornng pun tak...ea cm ne aku nak sabar..!
cakap kat membe aku macam ne nak mcj nak belajar lagi.,..tahu pula kau pikir...
mase dulu aku mintak cm tu..kau merengek ! is not fair la !
kea kau dah malu nak ngku aku adik kau sebub keputusan SPM aku teruk..cm tuu...
yela kau pandai aku x....JANGAN NAK POYO !
xde benda yg kita belajar senang kaq...cakap la sebub kenal adik akq jadi BODOH mcm tuu..
ingat xsedih kea...selama nie pun aku bagi kau semangat , penah kea aku nak jatuhkan kau atau lemahkan semangat kau...aku siap support kau wt mcm 2 perkara...kau ckp mang xpikir...
Aku xsangka aku sayang org EGO mcm kau...
aku mang xley terima sebub aku rasa memang aku yg punca...
MULAI HARI NIEY AKU TEKAD AKU AKAN CUBE lepas kan perlahan-lahan aku tana esok lusa kau cakap aku la punca hidup kau musnah..
akaq sendiri tahu kan bertapa syg nya adik pada akq...adik pun nak belajar kaq tapi nak belajar masalah selalu dtg...punca cape?pikir la adik selalu sedih..boleh kea adik belajar dgn tenang...
mungkin akaq tanak tengok adik akq berjaya....
mase adik dapat keputusan pun akq xde pun cakap ape2..kecik hati adik kaq..nampak sgt akq xcare about adik...akq adik harap akq maafkan adik..walau apa yg berlaku percaya la adik tetap sayang akq...dan tlong jaga family adik untuk adik..
senyuman dari akq membuatkan hidup adik makin kuat berdiri..

adik sedih kaq kenapa akq sentiasa wt adik menangis...law adik tahu nak jadi cm nie..adik takan biarkan hati adik seratus peratus menyayangi adik..
THANKS SIS. ADIK SENTIASA MENYAYANGI AKQ..:'(

Followers